PROCES REKLAMACJI PRODUKTÓW W przypadku produktów zakupionych na stronie www.AlleRabacik.pl możesz wybrać wymianę na towar pozbawiony wad lub zwrot pieniędzy. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie
Wrócimy do Ciebie z informacja o dalszym postępowaniu. Postępuj zgodnie z naszymi wytycznymi. Prócz prośby o wypełnienie formularza, poprosimy Cie o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się poniżej, w którym wybierzesz dogodny dla siebie termin odebrania reklamowanych produktów przez kuriera. Całość odbywa się na nasz koszt. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza, trafi on do naszego systemu. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia otrzymania produktów, ale zazwyczaj działamy szybciej. Oczekuj na kontakt z naszej strony. Damy znać o wyniku. PROCES ZWRACANIA TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY Na zwrot towaru bez podania przyczyny masz 14 dni od daty otrzymania produktów. Dotyczy to produktów zakupionych na stronie www.AlleRabacik.pl, które nie noszą śladów użytkowania. Otrzymany towar z różnych względów nie spełnia Twoich oczekiwań lub już go nie potrzebujesz? Od daty otrzymania masz 14 dni na jego zwrot bez podania przyczyny.
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie: +48 665 675 811.
Wrócimy do Ciebie z informacja o dalszym postępowaniu. Postępuj zgodnie z naszymi wytycznymi. Prócz prośby o wypełnienie formularza, poprosimy Cie o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się poniżej. Całość odbywa się na nasz koszt. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza, trafi on do naszego systemu. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od dnia otrzymania produktów, ale zazwyczaj działamy szybciej. Oczekuj na kontakt z naszej strony. Damy znać o wyniku.
WZÓR: By maksymalnie usprawnić proces reklamacji, wypełnij poniższe pola poprawnymi danymi. Następnie wydrukuj wypełniony formularz, podpisz i włóż do paczki.
Reklamacja produktu / Odstąpienie od umowy miejscowość: data:.........................
IMIĘ:......................................................... NAZWISKO:............................................... NR TELEFONU:............................................ ADRES E-MAIL:.......................................... DATA ZAKUPU REKLAMOWANEGO PRODUKTU:......................................... ZAŁĄCZONY DO PACZKI DOWÓD SPRZEDAŻY: (paragon, fv, nr zamówienia) NAZWA REKLAMOWANEGO PRODUKTU:.................................................................
.................................................................. .................................................................. .................................................................. PRZYCZYNA REKLAMACJI:.................................................................................... WYBIERAM: WYMIANĘ PRODUKTÓW / ZWROT PIENIĘDZY Proszę o zwrot należnej kwoty .....................zł..........................gr IMIĘ I NAZWISKO PRZYPISANE DO KONTA:............................................. NR RACHUNKU BANKOWEGO:...............................................................................
NAZWA BANKU:...........................................................
...................................
Data i podpis klienta
Menu