Witaj w Świecie Piękna
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

FAQ

  1. Zamówienie produktu

    • Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym allerabacik.pl?

    Zamówienie możesz złożyć poprzez kliknięcie przycisku "ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY". Nie wymagamy konieczności rejestracji konta, natomiast zachęcamy do jego założenia. Usprawni to w przyszłości proces składania zamówień. Zamówienia możesz składać telefonicznie, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) lub poprzez Live Chat.

    • Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

    Produkty, które nie są dostępne, nie mają aktywnego przycisku "KUP".


    • Składanie zamówień

      • Czy można złożyć zamówienia bez konieczności zakładania konta?

      Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

      • Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

      Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto, czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji - zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia, wraz ze szczegółami, na adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.

      • Jak złożyć zamówienie w sklepie?

      Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk “Dane do wysyłki”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie będzie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:

      a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu

      b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Dotpay / PayU); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym

      c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

      • Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?

      Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

      • Czy można składać zamówienia telefonicznie?

      Tak, zamówienia przyjmowane są telefonicznie. Złożone (w ten sposób) zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem. W przypadku składania zamówień za pośrednictwem konsultanta (telefoniczne) i nie można skorzystać z dostępnych rabatów.

      • W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?

      Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “PRZEJDŹ DO KASY”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę

      • Jak mogę otrzymać Fakturę VAT?

      Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Należy wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.


    • Dostawa

      • Jakie są koszty i czas dostawy?

      Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz formy płatności. Zamówienia z formą płatności: Dotpay, przekazywane są do realizacji natychmiast po złożeniu zamówienia, natomiast zamówienia z formą płatności: przelew tradycyjny, przekazywane są do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na Naszym Koncie.

      • Kurier
      1. przesyłka normalna - koszt dostawy: od 9,00 PLN
      2. przesyłka za pobraniem - koszt dostawy: od 15,00 PLN
      3. Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
      • Poczta Polska
      1. przesyłka normalna - koszt dostawy: 15,00 PLN
      2. przesyłka za pobraniem - koszt dostawy: 20,00 PLN
      3. Czas dostawy: 1-3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
      • Paczkomaty InPost
      1. przesyłka normalna - koszt dostawy: od 10,00 PLN
      2. Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
      • Odbiór w siedzibie firmy
      1. koszt dostawy: 0,00 PLN
      2. Czas dostawy: ustalony indywidualnie


      • Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

      Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

      • Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

      W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej, InPost lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy, który wybrałeś, informacje znajdziesz:
      a) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie kurierskiej
      b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej.
      Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

      • Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie firmy?

      Tak. Ta forma dostawy jest bezpłatna. Przy odbiorze zamówienia prosimy posługiwać się numerem zamówienia, które podane jest w potwierdzeniu.

      • Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

      Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.

      • Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu nie dostarczono mi przesyłki?

      Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.

      • Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

      Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia).


    • Formy płatności

      • Dostępne rodzaje płatności to:
      1. płatność przelewem on-line (Dotpay / PayU);
      2. płatność przelewem tradycyjnym;
      3. płatność kartą kredytową (Dotpay / PayU);
      4. płatność przy odbiorze;

      Ad.1 Płatności online wykonywane za pośrednictwem Dotpay lub PayU. Dzięki szybkim płatnościom Dotpay zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób. Dzięki temu, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności zawsze dotrą do odbiorcy.

      Ad.2 Płatność przelewem tradycyjnym, umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić, wpisując dane przelewu podane w e-mailu, potwierdzającym zamówienie, bezpośrednio na stronie internetowej Twojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.

      Ad.3 Dla transakcji dokonywanych za pomocą Dotpay lub PayU obsługujemy następujące karty: - Visa, MasterCard. Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na wskazany rachunek bankowy. Dane karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności, zakupy w sklepie internetowym za pomocą karty kredytowej, są zawsze bezpieczne.


    • Zwrot i reklamacje

      • Czy w allerabacik.pl  mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

      Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: Zwroty sklepu internetowego "Przystań Dla Piękna"- Centrum Kosmetyków, ul. Piłsudskiego 32, 05-300 Mińsk Mazowiecki lub poinformowanie Sprzedawcy, o woli odstąpienia od umowy za pośrednictwem BOK. Zwrot towaru (koszt odesłania towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

      • Z jakimi kosztami wiąże się zwrot towaru?

      Ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej. Zwracamy także koszt całej zapłaconej przez Ciebie kwoty (Ceny Towaru oraz kosztu wysyłki jeżeli za nią płaciłeś). Szczegóły dostępne w regulaminie.

      • Jak mogę złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar posiada wady?

      Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji, która jest dostępna tutaj.

      • Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?

      Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

      • Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

      Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania towaru

      • W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?

      Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymają wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia, z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Bieżących informacji dotyczących reklamacji lub zwrotu, udzieli dodatkowo konsultant pod numerem naszej infolinii.


    • Moje konto

      • Co mam zrobić, jeśli mam już konto w allerabacik.pl, ale nie mogę się zalogować?

      Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link “Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby pomóc.

      • Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?

      Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy tą sytuację.

      • Czy moje dane, które podaje w trakcie składania zamówienia są bezpieczne?

      Tak. Twoje dane chronimy certyfikatem SSL, który stanowi zabezpieczenie wysokiej klasy. Zapewnia on ochronę witryn internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych pomiędzy przeglądarką Klienta, a witryną internetową. Dzięki ich zastosowaniu możliwe jest szyfrowanie transmisji przesyłanych danych, takich jak np. dane adresowe, użytkownika, hasło oraz innych danych pochodzących z formularzy zamówień, danych dotyczących wszelkiego rodzaju paneli administracyjnych.


    • Kontakt z obsługą klienta

      • W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

      Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się,dzwoniąc pod numer naszej infolinii. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@allerabacik.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego . Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

      • W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi

      Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 14:00 pod numerem infolinii 665 675 811 lub adresem e-mail:  sklep@allerabacik.pl

sellingo.pl